3 ιδέες της βιομηχανίας τροφίμων που είναι δημοφιλείς αυτή τη στιγμή

20 Αυγ 2024

Retail
Cross-category
Patisserie
Hospitality
Trend Updates
Artisans
Hype & Trend Signal
Chocolate
Foodservice
Industry
Bakery
Trend
Chocolatiers

Η καινοτομία δεν είναι απλώς ένα σύνθημα στο δυναμικό τοπίο της αρτοποιίας, της ζαχαροπλαστικής και της σοκολατοποιίας. Το κλειδί για να γοητεύσετε τους καταναλωτές και να κατακτήσετε μια θέση σε μια ανταγωνιστική αγορά είναι η δημιουργία συναρπαστικών νέων προϊόντων και υπηρεσιών.

Για να παραμείνετε σύγχρονοι, είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοείτε και να προσαρμόζεστε στις αναδυόμενες τάσεις. Γι’ αυτό στο Taste Tomorrow παρακολουθούμε τις αλλαγές που διαμορφώνουν τον κλάδο μας. Έχουμε συγκεντρώσει τις 3 πιο σημαντικές εξελίξεις που πρέπει να έχετε κατά νου όταν καινοτομείτε και αναπτύσσετε νέα προϊόντα. Πάμε να τις δούμε!

1. Επανάσταση στην ευκολία και την εξατομίκευση με βάση την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ευκολία και προσφορές στις οποίες οι καταναλωτές απλά δεν μπορούν να αντισταθούν

Η τεχνητή νοημοσύνη έφερε επανάσταση στη βιομηχανία τροφίμων. Όχι μόνο με τεχνητά προϊόντα όπως το Coca–Cola Y3000 του οποίου η γεύση και ο σχεδιασμός της συσκευασίας έχει δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη, αλλά κυρίως στην εξυπηρέτηση πελατών και των επαγγελματιών. Υπάρχουν καταστήματα που έχουν δημιουργηθεί με τεχνητή νοημοσύνη, εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης που βοηθούν στην πρόβλεψη των πωλήσεων, λύσεις τεχνητής νοημοσύνης για τη λήψη παραγγελιών και εφαρμογές με τεχνητή νοημοσύνη που βοηθούν στην προώθηση των πωλήσεων. Όλες αυτές οι επιλογές κάνουν τη ζωή των καταναλωτών λίγο πιο εύκολη.

Σκεφτείτε το Aramark 24/7 Quick Eats κατάστημα σε μια καναδική πανεπιστημιούπολη. Οι φοιτητές που επιθυμούν ένα σνακ κατά τη διάρκεια της μεταμεσονύκτιας μελέτης τους μπορούν να μπουν στο κατάστημα, να πάρουν ένα μπισκότο και να φύγουν, χωρίς να χρειαστεί να περάσουν από το ταμείο. Μπορούν ακόμη και να συνεχίσουν να διαβάζουν το βιβλίο τους ενώ τα κάνουν όλα αυτά. Το καινοτόμο κατάστημα χωρίς ταμείο δεν χρειάζεται προσωπικό και αποτελεί ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του μέλλοντος του λιανεμπορίου τροφίμων, όπου η ευκολία συναντά την καινοτομία. 

Ο αριθμός των καταναλωτών που θέλουν να υπάρχει μεγαλύτερη αυτοματοποίηση στα καταστήματα έχει αυξηθεί από 35% το 2018 σε 42% των καταναλωτών σήμερα. Ευτυχώς γι’ αυτούς, η Τεχνητή Νοημοσύνη έφερε την επανάσταση στο τοπίο της εστίασης και του λιανικού εμπορίου, προσφέροντας απαράμιλλη ευκολία και εξατομικευμένες εμπειρίες. 

Πολλά καταστήματα εστίασης πειραματίζονται με την τεχνολογία ΤΝ για να προωθήσουν το εμπορικό τους σήμα και να ενισχύσουν την αφοσίωση των πελατών. Το πιο σημαντικό όπλο που έχουν για να γοητεύσουν τους καταναλωτές είναι οι εξατομικευμένες προσφορές, όπως με αποκλειστικά μενού ή απλά με μια προσφορά για καφέ και ντόνατ τη σωστή ώρα και στο σωστό μέρος. Η Starbucks χρησιμοποιεί με επιτυχία την τεχνητή νοημοσύνη για να αυξήσει τη συχνότητα των επισκέψεων και το ποσό που ξοδεύουν οι καταναλωτές στα καταστήματά της, κυρίως μέσω ενός καλά μελετημένου προγράμματος ανταμοιβών. Εκατομμύρια νέα μέλη εγγράφονται στο πρόγραμμα της αλυσίδας καφέ κάθε μήνα για να επωφεληθούν από τις ειδικές προσφορές και ανταμοιβές, γεγονός το οποίο καθιστά την τεχνολογία αμοιβαία επωφελή για όλους.

2. Η δύναμη των απροσδόκητων δημιουργικών συνεργασιών

Οι πρωτότυπες συν-δημιουργίες είναι ο τρόπος για να προκαλέσετε αίσθηση με χαμηλό προϋπολογισμό

Οι απροσδόκητες κυκλοφορίες προϊόντων με κοινή επωνυμία τραβούν την προσοχή των καταναλωτών και φέρνουν τα πάνω-κάτω στον κλάδο. Συνεργασίες που θα θεωρούσαμε αδιανόητες μόλις πριν από λίγα χρόνια είναι πλέον της μόδας. Μια συνεργασία μεταξύ των McDonald’s και μιας επωνυμίας προϊόντων ομορφιάς; Γιατί όχι, μπορείτε τώρα να αγοράσετε προμήθειες για ένα μανικιούρ με πατάτες και μπέργκερ. Το να κυκλοφορήσει η αλυσίδα μακαρόν Fauchon ένα προϊόν μαζί με την Heinz Tomato Ketchup σας φαίνεται αστείο; Κι όμως είναι πραγματικότητα, και ονομάζεται TomaCaron. Όσο πιο απροσδόκητο τόσο το καλύτερο. Αυτές οι συνεργασίες δίνουν μια φρέσκια και συναρπαστική πινελιά στα παραδοσιακά προϊόντα και προσφέρουν στους καταναλωτές μια μοναδική και αξέχαστη εμπειρία.. 

Συνήθως κυκλοφορούν σε πολύ περιορισμένο αριθμό - διατέθηκαν μόνο 57 κουτιά μακαρόν με κέτσαπ - ακολουθώντας την πατροπαράδοτη ρήση ότι δυσφήμιση είναι η καλύτερη διαφήμιση, αλλά αυτό ακριβώς είναι που εκτοξεύει τις πωλήσεις τους. Η έκπληξη ή το σοκ που βιώνουν οι καταναλωτές είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε τους αλγόριθμους των εφαρμογών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να προσεγγίσετε νέους υποψήφιους καταναλωτές. 

Αν συνεργαστείτε με μια άλλη επωνυμία, αυτό σημαίνει ότι θα σας γνωρίσουν και οι δικοί της ακόλουθοι. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι τρελές συνεργασίες είναι ένας έξυπνος τρόπος να προκαλέσετε αίσθηση με χαμηλό προϋπολογισμό. Σκεφτείτε τις σοκολάτες με μπρόκολο για τον Άγιο Βαλεντίνο που δημιούργησε ο παραγωγός Tender-Stems σε συνεργασία με την Chococo. Η ιδέα είναι τόσο απροσδόκητη και εξωπραγματική, που δημοσιεύθηκε δωρεάν σε πλήθος εντύπων, κάτι που δεν είναι τόσο εύκολο για έναν παραγωγό μπρόκολου.

3. Οι γλυκές και αλμυρές fusion δημιουργίες είναι τα δημοφιλέστερα υβρίδια στον κλάδο της αρτοποιίας

Οι τολμηρές, πολυδιάστατες γευστικές εμπειρίες είναι στη μόδα

Τα όρια των προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής διευρύνονται ολοένα και περισσότερο σε μια προσπάθεια να διεγείρουν τις αισθήσεις των καταναλωτών. Η ανάμειξη κλασικών ειδών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής σε υβριδικά προϊόντα ζαχαροπλαστικής - το cronut, το cruffin και το brookie - είναι πλέον συνηθισμένη. Πλέον οι καταναλωτές συρρέουν για να δοκιμάσουν όλο και πιο τολμηρές καινοτομίες - ένα ακαταμάχητο πάντρεμα γλυκών και αλμυρών γεύσεων σε υβριδικές μορφές. Καινοτομία επί δύο!

Η προσθήκη ενός αλμυρού στοιχείου προσφέρει πολυπλοκότητα και βάθος σε ένα γλυκό, όπως για παράδειγμα τα cupcakes με μπέικον και σιρόπι σφενδάμου, τα tacos με γλυκιά γέμιση, τη focaccia με καραμελωμένο κρεμμύδι, αχλάδι και gorgonzola και τα ζεστά twists με σκόρδο και μέλι. Το Dohnut London - το οποίο στο παρελθόν προσέφερε μόνο γλυκά ντόνατς - πλέον προσφέρει το dagel, ένα αλμυρό ντόνατ γεμισμένο με τυρί κρέμα και σχοινόπρασο και επικαλυμμένο με το μείγμα καρυκευμάτων «Everything Bagel».

Η αλυσίδα casual εστιατορίων Walk-On’s πήγε ένα βήμα παραπέρα δημιουργώντας ένα μπέργκερ με ψωμάκι από ντόνατ. Τα νέα τους Beignet Cheeseburger Sliders συνδυάζουν δύο γλυκά μπενιέ με χειροποίητα μπιφτέκια, μπέικον και λιωμένο τυρί. Ένας τολμηρός συνδυασμός αλμυρών και γλυκών γεύσεων εμπνευσμένος από την παράδοση της επωνυμίας στη Λουιζιάνα. Πασπαλίζουν τα μπενιέ ακόμη και με άχνη ζάχαρη!

Σχετικά με το Taste Tomorrow

Το Taste Tomorrow είναι το μεγαλύτερο παγκόσμιο οικοσύστημα για την κατανόηση των καταναλωτών όσον αφορά προϊόντα αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής και σοκολατοποιίας. Η συνεχής παρακολούθηση των τοπικών και παγκόσμιων συμπεριφορών, στάσεων και επιλογών των καταναλωτών παρέχει πολύτιμες και εμπεριστατωμένες πληροφορίες. Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες για να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη των τάσεων και να αποκαλύψουμε νέες. Ανακαλύψτε περισσότερα για τη μεθοδολογία μας.

Μείνετε ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις του κλάδου και τις απόψεις των καταναλωτών

Γίνετε κι εσείς ένας από τους χιλιάδες επαγγελματίες αρτοποιούς, ζαχαροπλάστες και σοκολατοποιούς που βασίζονται στο Taste Tomorrow για να αντλήσουν έμπνευση. Ζητήστε περισσότερες πληροφορίες από τον πωλητή που σας εξυπηρετεί!

Related Articles